שאלות ותשובות

  • אני צריך רכיב מסוים ולא הצלחתי למצוא אותו באתר, האם יש לכם אותו? לא, יש לנו רק את מה שנמצא באתר.
  • כן אבל יש לכם לוח הלחמה 5×7 ס"מ ואני צריך 5×10 ס"מ, חייב להיות לכם דבר כזה? שוב, יש רק מה שאתם רואים באתר.
  • אני גרה בחיפה/ירושלים/תל אביב האם אפשר לעשות הזמנה? כן, יש משלוחים לכל הארץ.
  • תוך כמה זמן מגיע המשלוח? המשלוח יוצא עם חברת משלוחים ובדרך כלל מגיע ביום שלמחרת יציאת המשלוח. החברה מתחייבת לשלושה ימי עסקים.
  • אני רוצה לעשות הזמנה ביום שני ב-5 בערב, מתי יגיע אליי המשלוח? המשלוח ייצא ביום שלישי בבוקר ואמור להגיע אליכם ביום רביעי.
  • אני באה לעשות הזמנה ביום חמישי בצהריים, מתי יגיע אליי המשלוח? חברת המשלוחים לא עובדת בסופ"ש לכן המשלוח אמור להגיע אליכם ביום שני.
  • האם אפשר ליצור קשר עם חברת המשלוחים לברר איפה המשלוח? זה אפשרי אבל אין בזה טעם, צריך להיות זמינים ושליח ייצור אתכם קשר בהקדם.
  • אני חייב דחוף רכיב כלשהו למחר מה לעשות? עדיף להזמין במקום אחר אם אתם חייבים משהו ב-100%.
  • אני מתלבט בין ערכות ארדואינו שונות, איזה כדאי לקנות? באמת שזה לא משנה, כל הערכות מגיעות עם בקר ארדואינו ורכיבים להפעלה. כולם מצוינות להתחלה.
  • האם אפשר לבוא לאסוף סחורה מהמחסן כדי לחסוך את דמי המשלוח? לא, המחסן כרגע סגור לאיסוף עצמי.
  • למה המחסן סגור לציבור? לא מספיק אנשים באים כדי להצדיק פתיחה של המחסן לציבור.
  • גרים באילת, רמת הגולן, ישובים בקו הירוק או ישוב מרוחק אחר? הכניסו קוד קופון בעגלת הקניות דואר ישראל והמשלוח יגיע אליכם דרך דואר רשום.
  • אני גר בבאר שבע או בישוב אחר בדרום איך אני מזמין מוצרים? אנשים פרטיים יכולים לקנות דרך האתר ולקבל את החבילה יום למחרת, המשלוח בבאר שבע עולה 20 ש"ח.
  • סטודנטים מהטכני, בן גוריון וסמי שמעון יכולים להזמין דרך האתר ולקבל משלוח חינם. נא להכניס קוד קופון – טכני, בן גוריון, או סמי שמעון בהתאמה. טכני – ההזמנה תחכה בש"ג, סמי שמעון – ההזמנה תחכה במגמת מכונות, בן גוריון – ההזמנה תחכה בשער 90. חלוקה בין 10-12 בבוקר, תקבלו סמס כשההזמנה מוכנה.
  • האם אפשר לשלם במזומן? לא, אי אפשר לשלם במזומן.
  • האם אפשר לעשות הזמנה דרך הטלפון? לא, ההזמנה נעשית ישירות מהאתר. האתר מאובטח וקל לשימוש, אפשר תמיד להתקשר לקבל עזרה ברכישה.
  • עשיתי הזמנה באתר, האם צריך להודיע לכם? לא. אנחנו רואים את ההזמנה באופן מיידי.
  • משהו שאני רוצה לא נמצא במלאי מתי הוא יגיע? יכול להגיע תוך יום ויכול להגיע תוך שבועיים. אפשר להרשם לקבלת אימייל אוטומטי ברגע שהמוצר חוזר למלאי.
  • אנחנו רוצים לעשות הזמנה גדולה עם הרבה רכיבים, איך מקבלים הצעת מחיר? קודם כל אין מה לצפות להנחה משמעותית, המחירים הם אלה שנמצאים באתר. אם המחירים מתאימים לכם אפשר למלא את הטופס הבא ונחזור אליכם עם הצעה.
  • האם אפשר להתקשר לקבל יעוץ לגבי קנייה באתר? כמובן, אפשר להתקשר מ-9 בבוקר עד שש בערב.
  • מתי תכתבו עוד מדריכים? למה הפסקתם לכתוב? מאז המעבר למחסן הפיזי לפני שנה בערך לא נכתב שום חומר לכן אני לא הולך לשבת שם יותר וישקיע את רוב הזמן בכתיבת מדריכים. יש המון הסחות דעת במהלך היום שמוציאות אותי מריכוז לכן בבקשה להתקשר רק שיש צורך.
  • אנחנו רוצים להתקשר ולהודות לך על כתיבת המדריכים או אפילו לבוא במיוחד, זה אפשרי? תודה רבה מראש אבל אין צורך, זה שקראתם את המדריכים זה מספיק.
  • קניתי אצלכם מוצר והוא לא עובד מה עליי לעשות? ב-99% מהפעמים שזה קרה הסתבר בסוף שהלקוח לא חיבר נכון , אנשים ממהרים להאשים את הרכיב ולא את עצמם. אם המוצר פגום תקבלו החזר כספי.
  • אני צריכה ציוד למדפסות תלת מימד כמו PLA ודברים אחרים מתי יהיה לכם? בקרוב…
  • האם אתה עושה פרויקטים בתשלום? כרגע אין לי זמן לעשות פרויקטים.
  • ראיתי קוד קופון האם יש הנחות? יש מבצעים כל חודש בתחתית האתר מעבר לזה אין הנחות.
  • אפשר לשלם בתשלומים? בקנייה מעל 500 ש"ח אפשר לשלם בשני תשלומים.
  • יש משלוח חינם? כן, בקניה מעל 500 ש"ח.
  • לאן נעלם הבלוג? יש קישור לבלוג בתחתית העמוד אבל עקב חוסר עניין וזמן לא יופיעו שם בינתיים תכנים חדשים.