מנוע DC עם גיר ואנקודר מבוסס חיישן הול.
מפרט ונתונים:
- מתח עבודה למנוע : 6V-14V DC . מתח אופטימאלי 12V
- זרם עבודה (ללא עומס) – במתח של 12V: פחות מ- 150mA
- מהירות ללא עומס על הציר במתח של 12V : בערך 400 סל"ד
- יחס המרה של הגיר: 1:9.8
- נתונים בעומס ממוצע במתח של 12V:
- עומס : 2.7kg.c
- מהירות 230 סל"ד
- זרם: 0.75A
- עומס מירבי על הציר : 4.5Kg.cm
- זרם במומנט עצור: 0.75A
- מימדי הציר:
- קוטר – 4 מ"מ
- אורך ללא מדרגה: 9.8 מ"מ
- מקרא חיבור חוטים:
- אדום – קוטב חיובי לכניסת מתח עבודת המנוע (12V) – החלפתו בקוטב שלילי, תשנה את כיוון הסתובבות המנוע
- שחור – קוטב שלילי לכניסת מתח עבודת המנוע (12V) – החלפתו בקוטב חיובי, תשנה את כיוון הסתובבות המנוע
- ירוק – קוטב שלילי למתח הזנה לאנקודר (מהבקר) : מתח הזנה 3.3V ~ 5V. לא ניתן להחליף לקוטב חיובי!
- כחול – קוטב חיובי למתח הזנה לאנקודר (מהבקר) : מתח הזנה 3.3V ~ 5V. לא ניתן להחליף לקוטב שלילי!
- צהוב – אות מוצא מהאנקודר – 11 פולסים לסיבוב
- לבן – אות מוצא מהאנקודר – 11 פולסים לסיבוב
- אורך חוטים: 230 מ"מ